FlexFonehjensen2018-10-09T09:54:48+00:00
FÅ ÉN SAMLET KOMMUNIKATIONSLØSNING
Ip telefoni, mobil og internet
Henning Jensen kommunikation kan levere en komplet IP telefon løsning, der tilbyder en stor fleksibilitet, høj brugervenlighed samt et produkt der er konstant under videreudvikling. Ingen ekstra udgift for nye funktioner, alle funktioner er med fra start. Der udvikles hele tiden på nye smarte funktioner, og når disse er gennemtestet bliver de gjort tilgængelige .
Et lille udsnit af de funktioner vi kan tilbyde
De mest benyttede funktioner
Tag hele din virksomhed
med på farten!
Fuldt integreret
bordtelefoni
En fuld liste med funktioner kan se på www.FlexFone.dk
Kontakt os og få et uforpligtende tilbud via formular.
Eller ring 56651350
Når du bestiller en bordtelefon skal du ikke være
bekymret for opsætningen, da vi sørger for det hele. Det eneste du
skal gøre er at sætte internet- og strømkabel i bordtelefonen, og så
er den klar til brug.
Vi garanterer fuld funktionalitet på alle Yealink bordtelefoner, men
vi har også sørget for, at vores teleløsning understøtter andre typer
af bordtelefoner, bl.a. LG og Snom.
På Myfone.dk bestemmer du selv hvilke funktioner din bordtelefon
skal udføre; hurtigkald til kollega, log af/på køer eller se kollegers
status. Og så kan du selvfølgelig se dine kontakter, aflytte din visuelle
telefonsvarer og aktivere “do no disturb”, hvis du ikke vil forstyrres.
Vi har udviklet en smart integration imellem bord – og mobiltelefoni, fordi vi mener, at du skal have det bedste. Med bordtelefoni opnår du en rigtig god lydkvalitet samt en masse smart funktionalitet. Vores bordtelefoni er baseret på IP-telefoni, så er du sikret en høj kvalitet til lave omkostninger.
Alt dette kombineret med vores Myfone app til smartphones og et online omstillingsbord til browser, giver vi dig alle muligheder for at effektivisere din daglige kommunikation, så du får en nemmere hverdag og dine kunder får en god oplevelse.
Log nemt af og på virksomhedens køer. Den visuelle oversigt viser dig nemt, hvor mange der er i kø, og hvilke af dine kollegaer der betjener virksomhedens køer.
Med dine personlige ringeprofiler styres din tilgængelighed
automatisk efter din Outlook-kalender. Er du fx til møde, så kan
Myfone app´en automatisk viderestille dine kundekald til en kollega
eller en telefonkø, som du selv har valgt. Derved får dine kunder
altid hjælp, selvom du er optaget. Du kan også manuelt indstille på
hvilke tidspunkter dine ringeprofiler skal skifte.
Det der gør vores app så unik, er det intelligente samspil med hele
vores system. Myfone app´en sikrer dig fuld tilgængelighed og en
masse funktionalitet, så du aldrig er hæmmet, selvom du er på
farten. Dine ringeprofiler, telefonnumre og funktioner går på tværs
af din bordtelefon, smartphone og Myfone.dk
Med vores Myfone app har du hele virksomheden med på farten.
Med få tryk kan du omstille, viderestille, afholde telefonmøder,
logge af/på virksomhedens køer, samt håndtere din daglige
kommunikation med kolleger, samarbejdspartnere og kunder.
Altsammen direkte på din smartphone!
Med funktionen ”Åbningstider” kan I selv indstille, hvornår jeres Flexfone system skal være ”åbent” eller ”lukket”. Det betyder, at jeres kunder altid får hjælp, når I har åbent og klar besked, hvis I har lukket.
Med telefonkøer fra Flexfone kan I sikre, at det er de rigtige medarbejdere der håndtere jeres kunder, så de får en god kundeoplevelse. I bestemmer selv, hvor mange telefonkøer jeres virksomhed skal have, og hvordan disse opsættes.
Til de forskellige køer kan I bl.a. vælge imellem forskellige ringemønstre – alt efter hvordan I ønsker indgående kald skal fordeles.
Den visuelle telefonsvarer fra Flexfone er et effektivt våben til administration af jeres daglige kommunikation med kunder og kolleger.
I kan oprette en telefonsvarer for både virksomheden og for hver enkelt medarbejder. I har med den visuelle telefonsvarer mulighed for både at aflytte, spole, slette og få tilsendt beskeder direkte på e-mail. Den visuelle telefonsvarer administreres nemt via ens personlige bruger til Myfone.dk, på ens bordtelefon eller direkte i Myfone app´en. Man kan tilføje en telefonsvarer på en åbningstid, hvis I f.eks. har en salgslinje, hvor man gerne vil modtage tilbud efter lukketid.
Med denne funktion har I mulighed for at få vist relevante informationer, som f.eks. antal ventende i kø, hvem der er logget på køen, dagens svartid og meget mere. På denne måde kan jeres afdeling hurtigt få et komplet overblik over en eller flere af jeres telefonkøer. Statistikken på storskærmen opbygges af forskellige moduler, som nemt opsættes efter de enkelte afdelingers behov. Visningen kan nemt ændres via drag and drop, så man altid har en skræddersyet visning, der passer til de enkelte afdelinger og behov.
En velkomsthilsen kan tilføre et personligt præg til jeres virksomhed. I kan nemt opsætte jeres egen personlige velkomsthilsen, som I kan uploade til Flexfone systemet, eller blot indtale en velkomsthilsen direkte via en telefon, der er tilknyttet jeres løsning. Hvis I vil have en professionel stemme på jeres velkomsthilsen, så tilbyder Flexfone professionel indspilning af speaks.